Häiriö- ja muutostiedotteet

Watson muuttuu BLC TV:ksi 12.12.2018

Ohessa BLC:n tiedote asiasta. Saimaan Kuitu Oy:n Watsonin tilanneita asiakkaita BLC on informoinut asiasta kirjeitse. Lisätietoja löytyy myös BLC:n nettisivuilta.

Iptv-palvelu Watsonin toimittaja on irtisanonut jälleenmyyntisopimuksensa BLC Telecomin kanssa ja he eivät voi enää jatkossa toimittaa asiakkailleen Watson-palvelua. Tämän vuoksi BLC Telecom uudistaa palvelutarjontaansa. Kaikki BLC:ltä tilatut Watson-palvelut vaihdetaan uuteen iptv-palveluun, BLC TV:hen, keskiviikkona 12.12.2018.

Jos sinulla on tällä hetkellä BLC:ltä tilattu Watson-palvelu, huomioi nämä seikat:

  • Tilaamasi Watson päättyy automaattisesti 12.12. kello 9.00. Siirrämme asiakkaitamme uuteen BLC TV -palveluun vaiheittain. Suurin osa muutoksista saadaan tehtyä saman päivän aikana n. klo 17.00 mennessä. BLC TV on käytössä kaikilla tilaajilla viimeistään torstaina 13.12. kello 16.00. Oman asuinalueesi tilanteen näet huolto- ja häiriötiedotesivuiltamme » 
  • Käyttäjätunnuksesi ja salasanasi säilyy entisellään. Mikäli olet kadottanut tunnuksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme »
  • Vaihdamme kaikkiin nykyisiin Watson-tilauksiin BLC TV S -peruskanavapalvelun. Tilaamasi palvelun kuukausihinta säilyy nykyisellään 31.12.2018 asti ja uusi BLC TV -hinnoittelu astuu voimaan 1.1.2019.
  • Saadaksesi BLC TV -palvelun käyttöösi sinun tulee käynnistää iptv-boksisi uudelleen irroittamalla sen virtajohto hetkeksi.
  • Jos käytät älytelevisiota, hae laitteen sovelluskaupasta uusi Ålcom IPTV -sovellus.
  • Mikäli käytössäsi on ollut Watson-tikku, sinun tulee hankkia uusi päätelaite. Asiakaspalvelumme on sinuun henkilökohtaisesti yhteydessä lähiaikoina. Halutessasi voit myös itse ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
  • BLC TV:n mobiilikäyttö edellyttää MobiiliTV -lisäpalvelun hankkimista. Voit tehdä tilauksen BLC TV:n tilausvalikosta tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme »
  • Jos olet tilannut Watsonin kautta C More kanavapaketin: Jos käytät BLC Kaapeli -laajakaistaa tai sinulla ei ole ollut käytössä erillistä iptv-boksia, tilauksesi päättyy automaattisesti 12.12.2018. Muussa tapauksessa tilauksesi jatkuu ennallaan.
  • Jos olet tilannut Watsonin kautta Viasat -kanavapaketin: Tilauksesi jatkuu ennallaan.
  • Jos olet tilannut Watsonin kautta jonkin muun kanavapaketin: Paketin tilaus päättyy 12.12.2018.

 

 

https://www.blc.fi/blctv

Huoltokatko 28.11. – 29.11. välisenä yönä klo 00:00 – 06:00.

Saimaan Kuitu Oy:n internetyhteydet ovat huoltokatkon vuoksi poissa käytöstä 28.11. – 29.11. välisenä yönä klo 00:00 – 06:00.

Jos verkko ei ala huoltokatkon jälkeen toimia, ottakaa kuitupäätteestä virta pois 15 sekunnin ajaksi ja sitten odottakaa rauhassa 2-3 min kunnes netti lähtee päälle.

Mikäli tietoliikenneyhteydet eivät kuitenkaan palaudu, tarvitsee Inteno-kuitupäätelaitteelle tehdä tehdasresetointi.

Se tapahtuu seuraavalla tavalla:

Paina päätelaitteen takana olevaa resetointipainiketta n. 10 sekunnin ajan. Resetointi-painike on virtakytkimen vieressä oleva pieni reikä, jossa lukee reset.

Mikäli tietoliikenneyhteys ei tämän toimenpiteen jälkeen edelleenkään toimi, pyydämme tekemään asiasta häiriöilmoituksen BLC:lle – vikailmoitukset: (015) 577 5350 tai hairioilmoitukset(at)blc.fi (24 h/vrk).

Pahoittelemme asiakkaille asiasta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa!

Saimaan Kuitu Oy

Häiriöitä Watson-palvelussa

Vika korjattu keskiviikkona 21.11. klo 19.43.

Watsonissa kanavat pätkivät. Vikaa selvitetään parhaillaan.

Pahoittelemme häiriöitä.

BLC

Huoltokatko 29.11. klo 00:00 – 06:00

Saimaan Kuitu Oy:llä on huoltokatko 28.11. – 29.11. välisenä yönä klo 00:00 – 06:00.
Asiakkaita  informoidaan asiasta sähköpostitse lähempänä ajankohtaa.