Häiriö- ja muutostiedotteet

Watson-palvelun hätäpäivitys 7.2. klo 01-04

Hyvä asiakkaamme,

Teemme Watson-palvelun taustajärjestelmissä huoltotöitä, jonka vuoksi palvelussa on käyttökatko keskiviikkona 7.2.2018 klo 01:00 – 04:00. Käyttökatkon aikana vaihdamme toimintaa varmistavan, kriittisen verkkolaitteen.

Käyttökatkon aikana Watson-palvelun käyttäminen ei ole mahdollista mobiililaitteilla, Smart TV –sovelluksella eikä Watson.fi –sivustolla. Katkon aikana Watson boksikäyttöliittymät toimivat normaalisti.

Pahoittelemme huoltotöistä mahdollisesti aiheutuvaa harmia.

Ystävällisin terveisin,
Watson asiakaspalvelu

Watsonin kanavapaketit

Watsonin kanavapaketit ja niiden hinnat löytyvät täältä.

Discovery -pakettiin sisältyvä Discovery Showcase poistuu kanavavalikoimasta sopimusteknisten syiden vuoksi, eikä ole katseltavissa Watsonissa 1.2.2018 lähtien. Discovery-paketissa säilyvät seuraavat laadukkaat Discovery-kanavat: Animal Planet, Discovery Channel, Discovery ID, Discovery Science Channel ja Discovery World.

Taipalsaaren tietoliikenneongelmat korjattu

Tänään on ollut tietoliikenneongelmia Taipalsaaren alueella. Tietoliikenneverkon osalta ongelmat on saatu korjattua. Mikäli tietoliikenneyhteydet eivät kuitenkaan ole palautuneet tarvitsee Inteno-kuitupäätelaitteelle tehdä tehdasresetointi.

Se tapahtuu seuraavalla tavalla:

Paina päätelaitteen takana olevaa resetointipainiketta n. 10 sekunnin ajan. Resetointi-painike on virtakytkimen vieressä oleva pieni reikä, jossa lukee reset.

Mikäli tietoliikenneyhteys ei tämän toimenpiteen jälkeen edelleenkään toimi pyydämme tekemään asiasta häiriöilmoituksen BLC:lle – vikailmoitukset: (015) 577 5350 tai hairioilmoitukset(at)blc.fi (24 h/vrk).

Pahoittelemme asiakkaille aiheutunutta haittaa.

BLC Telecom